Program lojalnosti - Menprom i Bingo

Član 1.

Organizator programa lojalnosti Menprom d.o.o.o Gornja Tuzla, Ahmeta Kobića bb 75208, Gornja Tuzla ( u daljnjem tekstu Organizator).

Član 2.

Program lojalnosti provodi se u svim prodajnim mjestima (trgovinama) Bingo na području Federacije Bosne i Hercegovine i Brčko Distrikta u periodu od 01.04.2025. do 15.05.2025. godine.

Član 3.

Program lojalnosti provodi se u svrhu promocije proizvoda robne marke Menprom, brend Tuzlanska roštiljska kobasica.

U program lojalnosti  uključeni su slijedeći proizvodi brenda Tuzlanska roštiljska kobasica: Tuzlanska roštiljska kobasica 300g, Tuzlanska roštiljska kobasica 600g, Tuzlanska roštiljska kobasica 900g, Tuzlanska roštiljska kobasica ljuta 350g, Tuzlanska roštiljska kobasica ljuta 600g, Tuzlanska roštiljska pileća kobasica 200g i Chilli kobasica 200g.

Član 4.

U programu lojalnosti mogu učestvovati sve osobe starije od 18 godina koje su nastanjene/imaju stalno mjesto boravka na teritoriji FBIH i Brčko Distrikta, te koje prihvataju odredbe ovih članova ( u daljnjem tekstu Potrošač).

Član 4.1.

Pravo sudjelovanja u  Programu lojalnosti nemaju slijedeća lica:

  1. Lica koja su u radnom odnosu ili su na drugi način rade kod Organizatora Programa lojalnosti, kao i njihovi bračni i vanbračni partneri, roditelji i djeca.
  2. Lica koja su u radnom odnosu ili na drugi način rade kod pravnih lica koja na bilo koji način sudjeluju u organizaciji programa, i/ili izvlačenju poklona, i/ili imaju pristup podacima vezanim za organizaciju Programa lojalnosti, te  njihovi bračni i vanbračni partneri, roditelji i djeca.

Član 5.

Za sudjelovanje u Programu lojalnosti potrebno je u bilo kojem prodajnom mjestu Bingo d.o.o. Tuzla na na teritoriji FBIH i Brčko Distrikta kupiti  proizvod  robne marke Menprom, Tuzlanska roštiljska kobasica, u minimalnom iznosu od 10 KM na jednom fiskalnom računu.

Prijava za Program lojalnosti   vrši se putem aplikacije na www.grillmaster.ba

Potrošač  nakon kupovine treba da se registruje na web aplikaciji gdje će ostaviti svoje podatke i to: ime i prezime, mail, adresu, broj telefona i fotografiju računa.

Slanjem fotografije računa i ličnih podataka putem web aplikacije svaki potrošač može ostvariti  mogućnost učešća u programu i priliku da osvoju jednu od slijedećih nagrada:

•  Telefon Iphone 15 x1

•  Električni romobil x2

•  Pametni sat x5

•  Električni roštilj x3

•  Roštilj na ugalj x3

•  Korpa za piknik x5

•  Set za roštilj x5

•  Menprom poklon paket – do isteka zaliha

Prihvataju se samo prijave koje su poslate u periodu od  01.04.2025. do 15.05.2025. godine.

Po završetku programa lojalnosti dobitnici nagrada se biraju putem aplikacije slučajnim odabirom.

Objava dobitnika će biti objavljena najkasnije 7 dana od završetka Programa lojalnosti.

Ako potrošač priloži nepotpunu prijavu (na primjer: bez računa, računi sa drugih prodajnih mjesta, nečitljivi računi, ako nedostaje ime i prezime, bez navedenih kontakt podataka za slanje nagrade), takva će se prijava smatrati nevažećom te Organizator neće snositi nikakvu obavezu prema potrošaču. Ako se provjerom utvrdi da na prijavljenom računu nije evidentirana kupovina proizvoda brenda Tuzlanska roštiljska kobasica, u iznosu od minimalno 10,00 KM, potrošač nema pravo na nagradu.

Član 6.

Jedan potrošač može osvojiti maksimalno jednu nagradu ukoliko ostvari uslov za sudjelovanje u Programu lojalnosti i kupi odgovarajući broj proizvoda brenda Tuzlanska roštiljska kobasica kako je iznad i navedeno u iznosu od  minimalno 10,00 KM na jednom fiskalnom računu.

Član 6.

Organizator Programa lojalnosti, onima koji su sudjelovali u programu, poslali ispravne račune i ispunili uslove za sticanje nagrada poslati će jedan od poklona – do isteka zaliha.

Član 7.

Organizator programa lojalnosti će koristiti adresu i broj telefona u svrhu isporuke nagrade putem svojih zaposlenika na terenu, koji će uručiti osvojenu nagradu. Organizator se obavezuje da će nagradu isporučiti u roku od 45 radnih dana nakon završetka Programa lojalnosti.

U slučaju da potrošač ne preuzme pošiljku Organizator nije dužan snositi trošak ponovnog slanja. Ako potrošač u narednih 45 dana ne preuzme dodijeljenu nagradu, gubi pravo na istu.

U slučaju isteka svih zaliha Program lojalnosti je završen, te će potrošači  o tome biti obaviješteni putem internet stranice www.grillmaster.ba. Prijave primljene nakon završetka Programa lojalnosti  ne ostvaruju pravo na nagradu.

Potrošač nema pravo tražiti zamjenu dodijeljene nagrade niti zamjenu nagrade za novac. Slanjem nagrade prestaju sve daljnje obaveze Organizatora programa lojalnosti prema potrošaču.

Član 8.

Sudjelovanjem  u Programu lojalnosti, potrošači će se izričito i jasno složiti da njihovi lični podaci dostavljeni Organizatoru budu uneseni u Organizatorovu bazu podataka, u svrhu učestvovanja u ovom Programu lojalnosti, u procesu izvlačenja dobitnika, te u procesu objavljivanja dobitnika opisanom u članu 5.

Član 9.

Potrošač slanjem prijave, odnosno učešćem u Programu lojalnosti, potvrđuje da je upoznat s Pravilima programa lojalnosti te da je sa istim saglasan i da će ih poštovati. Pravila će biti objavljena na  Bingo web stranci https://www.bingotuzla.ba/.

Član 10.

Organizator ne odgovara za moguću štetu, koja bi mogla proizilaziti iz korištenja nagrada iz ovog Programa lojalnosti. Organizator zadržava pravo prekinuti Program lojalnosti prije roka određenog ovim pravilima, kao i mijenjati odredbe ovih pravila o čemu će potrošači biti obaviješteni putem Internet stranice www.grillmaster.ba.

Član 11.

U slučaju bilo kakvih sporova nastalih između Organizatora i Potrošača, oni će biti riješeni u duhu dobrih poslovnih običaja. U slučaju da strane ne mogu naći zajedničko rješenje, obje strane uključene u spor isti će riješavati na nadležnim sudom u Tuzli.